۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84072745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ گروه جهادی اماکن عمومی استان مرکزی را ضدعفونی کردند

اراک - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: معابر و اماکن عمومی نقاط مختلف این استان با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از سوی این نهاد انقلابی ضدعفونی و گندزدایی شد.

«امید محترمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۲۰ گروه جهادی در این فرآیند حضور داشتند که  هر گروه از چهار تا ۱۰ نفر را شامل می‌شود. 

وی ادامه داد: تمامی مراحل ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی استان مرکزی با معرفی و نظارت گسترده دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مرکزی انجام شد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد:  عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر اراک با استفاده از دستگاه‌های مدرن رفع آلودگی دستگاه‌های هولدر و دلت و با به کارگیری نیروهای متخصص انجام می‌شود.

محترمی با بیان اینکه در هشت ماه اخیر بیش از چهار میلیون ۲۰۰ هزار عدد ماسک از سوی کارگاه‌های بسیج استان مرکزی تولید شده است، اظهار داشت:  ۲۵ کارگاه به‌صورت شبانه روزی در این استان ماسک تولید می‌کنند. 

وی اضافه کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تمام ظرفیت فعال هستند و تا شکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهند بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: استان مرکزی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز از استان‌های موفق کشور است و از اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه امسال و در ۲ مرحله بیش از ۱۸۷ هزار بسته معیشتی با مشارکت اقشار مختلف مردم بین نیازمندان این استان توزیع شد.

۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha