بهره‌برداری از ۶۸۰۰ مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه‌ها

تهران- ایرنا- سازمان امور دانشجویان در هفته تربیت بدنی، اعلام کرد: ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای ورزشی در هفته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز یکشنبه سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان در این آیین مجازی، گفت: ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسوولان است و امیدوارم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت های ورزشی مشارکت کنند.

وی با اشاره افتتاح ۲۷ پروژه ورزشی در هفته دولت، اظهار داشت: در سالیان اخیر، سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه فضای ورزش دانشگاه‌ها صورت گرفت و تا پایان سال هر ماه حدود پنج پروژه افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا رفع کرونا، افزود: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

در این آیین مجازی، کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه‌های بناب، جیرفت و کاشان همچنین زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌های خوارزمی، دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار (به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع) مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها با اعتبار ۴۴ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و در مجموع ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع به فضای وزرشی دانشگاه ها افزوده شد. در هفته دولت نیز ۲۷ پروژه ورزشی با مساحت ۲۴ هزار مترمربع در دانشگاه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha