۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 2233
کد خبر: 84089939
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۱ واحد صنفی متخلف در صومعه سرا جریمه شدند

۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹
کد خبر: 84089939
۴۱ واحد صنفی متخلف در صومعه سرا جریمه شدند

رشت _ایرنا _ رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت صومعه سرا  گفت:۴۱ واحد صنفی متخلف شهرستان طی مهر ماه بیش از ۱۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

محمد نیک صفت در بازدید سرزده از سطح بازار و فروشگاههای زنجیره ای و عمده فروشی های کالای اساسی اظهار داشت:   طرح بازرسی از اصناف مختلف در سطح شهرستان صومعه سرا  با هدف پیشگیری از گرانفروشی و برخورد فوری با تداوم و قوت ادامه دارد.

وی با تاکید بر لزوم فروش مرغ بر اساس قیمت مصوبه یادآور شد: طی چند روز اخیر ۲ واحد مرغ فروشی به علت گرانفروشی به تعزیرات معرفی شده و دستور پلمپ این دو واحد  متخلف صادر شده است .
وی متذکر شد: اداره صنعت، معدن و تجارت اجازه سوء استفاده و افزایش قیمت‌ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را به دلالان و افراد سودجو نمی‌دهد و در این راستا با تمام توان و قدرت با کم‌فروشی، گران‌فروشی و هرگونه تخلف دیگر مقابله می‌کند.

نیک صفت  از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی سریعا آن را به سامانه ۱۲۴  اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا اطلاع دهند.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان دارای  ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha