۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84094731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری کارمند اختلاس‌گر بانک، اجرای رزمایش همدلی در گنبد و اخبار کوتاه گلستان

گرگان - ایرنا - دستگیری کارمند اختلاس‌گر بانک در بندرگز، کاهش جان‌باختگان حوادث جاده‌ای استان و اجرای مرحله چهارم رزمایش همدلی در گنبدکاووس از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

دادستان بندرگز در غرب گلستان گفت: مسوول اعتبارات یک بانک در این شهرستان که ۵۰ میلیارد ریال اختلاس کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

محمد طالبی‌چاری اظهار داشت: متهم با استفاده از آرشیو بانک، اشخاص را انتخاب و با قراردادن نام آنها در لیست متقاضیان گرفتن تسهیلات، مبلغ مورد نظر را ابتدا به حساب آنان و سپس به حساب خود واریز می‌کرد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد تراکنش مالی این فرد از ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال بود.

**

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با اشاره به جان باختن ۱۹۰ نفر در حوادث جاده ای گلستان در ۶ ماه نخست سال گفت: این تلفات ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شد.

**

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: مرحله چهارم رزمایش همدلی و کمک مومنانه دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.

**

همزمان با هفته وحدت نمایشگاه آثار دومین جشنواره ملی نگارگری آیات در بخش‌های نگارگری و طراحی سنتی و نماز و نیایش در بستر فضای مجازی برپا شد.

**

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه گرگان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، با تمام واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در این شهرستان برخورد قانونی خواهد شد.

**

رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بیشتر راه‌های آسیب دیده از سیل پارسال گلستان بازسازی شد.

**

عفت همدم مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک گلستان گفت: با توجه به تشکیل سه شهر جدید دوزین، گلیداغ و صادق آباد، تهیه طرح هادی این شهرها در دستور کار قرار گرفت که پس از تشکیل جلسات متعدد کمیته فنی و بازدیدهای میدانی، هر سه طرح در جلسه کارگروه زیر بنایی استان تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha