۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 84095915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: تالارهای جیرفت تعطیل شد

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۰۱
کد خبر: 84095915
فرماندار: تالارهای جیرفت تعطیل شد

جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت از تعطیلی تالارهای این شهرستان از فردا (دوشنبه) به مدت ۲ هفته خبر داد و گفت: تالارهای متخلف ۶ ماه پلمب می‌شوند.

ابوذر عطاپور وزیری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این تصمیم را مصوبه ستاد کرونای شهرستان اعلام کرد.

وی علت تعطیلی تالارهای این شهرستان را جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعلام کرد و از فعالیت مستمر گشت‌های ویژه کووید ۱۹ خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم عزا و جشن در سطح شهرستان تعطیل است، از تعطیلی ۲ هفته‌ای آرامستان جیرفت خبر داد.

رییس شورای تامین جیرفت با بیان اینکه فعالیت باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به مدت ۲ هفته ممنوع است، بر مشارکت همه اقشار جامعه در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد.

 وی دورکاری ادارات دولتی با نظر مدیر دستگاه را از دیگر مصوبات ستاد کرونا شهرستان جیرفت اعلام کرد.

عطاپور وزیری فعالیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌ها را به صورت غیرحضور دانست و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

رییس شورای تامین جیرفت با بیان اینکه استفاده از ماسک در تمامی دستگاه‌های دولتی همچنان اجباری است، گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نکنند.

وی همچنین از لغو همایش‌ها، سمینارها، نشست‌ها، تجلیل‌ها و برگزاری مسابقات تا اطلاع بعدی خبر داد و افزود: برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

عطاپور وزیری با بیان اینکه تردد به مناطق یلاقی و تفرج‌گاه‌ها نیز به مدت ۲ هفته ممنوع است، از برخورد قانونی با هنجارشکنان خبر داد.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات در استفاده از بلندگوهای سطح شهر برای اطلاع رسانی مردم برای مقابله با ویروس کرونا از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان است.

پیش از این، تالارهای جیرفت با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کردند اما برای جلوگیری از شیوع بیشترِ ویروس، تعطیلی ۱۰۰ درصدی این تالارها در ستاد مقابله با کرونا به تصویب رسید.

جیرفت با جمعیت ۳۱۶ هزار نفر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.