۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84097292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ خبر انتظامی و محیط زیستی از بوکان

۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳
کد خبر: 84097292
۲ خبر انتظامی و محیط زیستی از بوکان

مهاباد- ایرنا- دستگیری قاتل متواری پس از ۶ سال و کشف ۵۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان از جمله خبرهای انتظامی و محیط زیستی در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی بوکان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قاتل جوان ۱۸ ساله بوکانی بعد از ۶ سال شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سلمان حیدری افزود: پس از ارتکاب به یک مورد قتل در سال ۱۳۹۳ رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار داشت.

وی ادامه داد: در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه های پلیس آگاهی و همکاران انتظامی بود، کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی شدند. 

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: کاراگاهان که مجوز قضایی را کسب کرده بودند پس از هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری آنها موفق به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان شدند.

وی بیان کرد: متهم به قتل در سال ۱۳۹۳ با همدستی ۲ نفر دیگر جوان ۱۸ ساله ای را به قصد اخاذی از خانواده اش در یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی ربوده و او را به قتل رسانده بود.

"سرهنگ حیدری" افزود: متهم دستگیر شده به مدت ۶ سال با هویت جعلی(مدارک شناسایی برادرش) در بوکان زندگی کرده و با هوشیاری کارآگاهان شناسایی و دستگیرپس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

۵۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان متخلف در بوکان کشف شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت: مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان، چهار رشته تور به میزان ۵۰۰ متر در رودخانه زرینه رود این شهرستان کشف و ضبط کردند.

آوات بازیار  اظهار داشت: در همین ارتباط ۵۰ قطعه ماهی رودخانه‌ای که در تور گرفتار شده بودند، نیز کشف و رهاسازی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان اضافه کرد: علاوه بر ماهی و ادوات صید  یک عدد قایق چوبی از ۲ نفر متخلف  کشف وضبط شد.

زرینه‌رود با ۳۰۲ کیلومتر طول یکی از طویل‌ترین و پرآب‌ترین رودهای شمال غرب کشور است که از کوه‌های چهل‌چشمه در سقز سرچشمه می‌گیرد و پس از گذر ازشهرستان‌های بوکان، شاهین‌دژ و میاندوآب در جنوب دریاچه ارومیه ضمن تشکیل یک دلتای وسیع به عرض حدود ۱۰ کیلومتر در مراتع باتلاقی تالاب قره قشلاق به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha