به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، «غلامعلی رخشانی مهر» افزود: خدمات غیر حضوری برق بوسیله درگاههای سامانه برق ایران، اپلیکیشن برق من، پایگاههای اطلاع رسانی شرکتهای توزیع برق، سامانه تلفنی ۱۵۲۱، دفاتر آی.سی.تی روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه میشوند.
وی اضافه کرد: حدود ۴۰ خدمت از منظر فروش انرژی برق و خدمات پس از فروش آن که پیشتر حضوری به مشترکان ارائه میشد، اکنون به شیوه غیر حضوری عرضه شده و با پایان یافتن آذرماه دیگر این خدمات حضوری ارایه نمیشود و مشترکان برای دریافت آنها باید از روشهای پیش گفته استفاده کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اکنون حدود ۹۰درصد این خدمات در تهران بزرگ به شیوه غیر حضوری عرضه میشوند که تا پایان آذرماه این روند در کل کشور اجرایی خواهد شد.
رخشانی مهر گفت: لینک خدمات غیر حضوری برق برای ۳۶ میلیون مشترک صنعت برق ارسال شده و مشترکان میتوانند با مراجعه به آن و فعال سازی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۲۱ اکنون در برخی استان ها فعال است و نسبت به ارائه خدمات غیر حضوری اقدام میکند، خاطرنشان ساخت: بزودی همه عرضه کنندگان برنامههای نرم افزاری میتوانند لینک خدمات غیرحضوری برق را ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، پیشتر «غلامعلی رخشانی مهر» گفته بود: زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکتهای توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
به گفته معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، تصمیم این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از فصل زمستان امسال، به شکل غیرحضوری ارائه شود.
نظر شما