نماینده ولی فقیه در کردستان: نگاه مسوولان به مشکلات مردم مساله محور باشد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید نگاه مسوولین به مسائل و مشکلات مردم، مساله محور باشد و از پراکنده کاری پرهیز شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه دلبران شهرستان قروه اظهار داشت: تئوری،  برنامه نوشتن و ارائه برنامه زیاد است اما آنچه که مهم است باید اقدامات و پیگیری‌ها دنبال و شفاف شود.

 وی با تاکید بر لزوم تعامل و سازگاری با مردم و مردم داری افزود: حرف اول مسوولیت را، خدمت به مردم می‌زند و اگر مردم را دوست داشته باشیم و از شهرت پرهیز کنیم، خداوند  بلندترین مرتبه را برای ما رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم تواضع و فروتنی مسوولان تاکید کرد: افرادی که در جمهوری اسلامی بر مسندی قرار می‌گیرند، برای آگاهی و تسلط بر دیگران نیامده‌اند بلکه تنها شان آنان خدمتگزاری است.

 وی با انتقاد از کسانی که از شان و مقام مسوولیت سخن می‌گویند، اضافه کرد: اگر انقلاب نبود بسیاری از افراد از جمله روحانیت جایگاهی نداشتند و هدایت فکری و اعتقادی، هدایت سیاسی و خدمتگزاری و غمگساری مردم، سه توصیه اصلی مقام معظم رهبری به روحانیون است.

حجت الاسلام و عبدالرضا پورذهبی افزود: ائمه جمعه باید با مطالعه زیاد، خطبه‌های پرباری داشته باشند و به جای داستان و قصه‌گویی به بیان مسائل بدیع بپردازند تا جوانان جذب شوند و روحانی باید با مردم نشست و برخاست کند.

وی به مشکلات بخش دلبران  در زمینه بهداشت و درمان و آب آشامیدنی هم اشاره کرد و گفت: یکی از روستاهای بزرگ منطقه به اسم روستای مالوجه نیازمند رسیدگی است که مشکلات این بخش پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت‌الاسلام داود محمدیاری را به عنوان امام جمعه جدید دلبران قروه منصوب کرد؛ در این آیین علاوه بر معرفی حجت اسلام محمدیازی از خدمات حجت‌الاسلام عبادی امام جمعه سابق این شهر نیز قدردانی شد.

دلبران شهری در استان کردستان و در بخش مرکزی شهرستان قروه قرار گرفته‌ و دارای بیش از ۶ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha