۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84100608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ورامین: اعتماد به آمریکا نجات بخش ایران نیست

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان ورامین گفت: آمریکا و اروپا هیچ‌گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نخواهند بود و اعتماد به آمریکا، نجات بخش ایران نیست.

آیت‌الله «سیدمرتضی محمودی» در پیام جمعه شهرستان ورامین اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با همت، تلاش و مدیریت صحیح قابل حل است و مسئولان امر باید با دلسوزی، به فکر حل این مشکلات در درون کشور باشند.

وی افزود: آمریکا و اروپا هیچ گاه دلسوز ملت ما نبوده و نخواهند بود و اعتماد به آنان نجات‌بخش کشور نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اروپا با انقلاب اسلامی گفت: امروز کشورهای اروپایی و آمریکا خود غرق در مشکلات داخلی هستند و رفتار آنان با مردم خودشان، مایه سرافکندگی است.

وی تأکید کرد: مردم و مسئولان باید دست به دست یکدیگر داده و با تحقق شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب، مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.

آیت الله محمودی در بخش دیگری از این پیام با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا بهترین سرمایه انسان در دنیا و آخرت است تا جایی که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند که هر کجا از تقوا دور شویم دچار سختی و گرفتاری خواهیم شد.

وی افزود: اگر سرگذشت امت‌های گذشته را بررسی کنیم مشخص می‌شود وقتی مردم گرفتار گناه و معصیت شدند، سختی‌ها و بدی‌ها دامنگیر آنها شده‌است، دوری جستن از گناه و توبه کردن بر بلاها و گرفتاری‌ها تأثیر گذار است.

امام جمعه ورامین با تاکید بر انس بیشتر با قرآن کریم اظهار کرد: پیروی از روش و سیره پیامبر و اهل بیت، نجات بخش است، این دنیا محل گذر است و باید به فکر توشه آخرت باشیم و این توشه، نیز جز تمسک جستن به قرآن و اهل بیت نیست.

وی همچنین از مردم خواست که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با کادر درمان، زمینه پیشگیری از ابتلای بیشتر افراد به بیماری کرونا را فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha