تمامی خدمات شرکت برق خراسان جنوبی غیرحضوری می‌شود

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تمامی خدمات این شرکت به مشترکان از اول آذر ماه امسال به صورت غیرحضوری و الکترونیکی خواهد بود و هیچ خدمتی حضوری ارایه نمی‌شود.

مهدی دادگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اول آذر ماه خدمات قابل ارائه شرکت برق به مشترکان از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و هیچ گونه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود.

وی بیان کرد: این کار با هدف کاهش تردد مردم و مقابله با شیوع کرونا انجام شده است و مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم‌افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از۴۰ خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من به مشترکان ارائه می‌شود که تا پایان امسال تعداد این خدمات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: مشترکان می‌توانند در سایت این شرکت نیز به بخش میز خدمات الکترونیک مراجعه و از خدماتی مانند درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه‌ حساب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام و جابه‌جایی کنتور بهره‌مند شوند.

دادگر گفت: مشترکان باید در سایت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی و در قسمت ذکر شده با توجه به درخواست خدمت مورد نظر، مدارک مربوطه را الصاق کنند چون در پایان کار، کد رهگیری نیز به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود.

۳۸۴ هزار مشترک برق در خراسان جنوبی از خدمات این شرکت برخوردار هستند و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد است.

همچنین تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار جمعیت خراسان جنوبی به شبکه سراسری برق متصل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha