۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84111651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ واحد صنعتی در استان مرکزی بهره‌برداری شد

۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۴
کد خبر: 84111651
۲۱ واحد صنعتی در استان مرکزی بهره‌برداری شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۲۱ واحد صنعتی با مشارکت بخش خصوصی و دولتی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری رسیده است.

«طیب میرزایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با آغاز به کار این واحدهای تولیدی و صنعتی در مجموع ۴۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و ۹۳۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده که ۳۵ هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی در استان ایجاد کرده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: از مجموع یک‌هزار و ۹۳۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ۲۹۸ واحد راکد هستند که با تلاش این شرکت و دستگاه‌های اجرایی مسئول، امسال ۳۱ واحد از این واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند. 

میرزایی با بیان اینکه واگذاری ۱۳۰ هکتار زمین به متقاضیان امسال در شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده است، اظهار داشت:  ۹۱ هکتار معادل ۷۰ درصد از این برنامه‌ محقق شده است. 

وی اضافه کرد: کارگروه ویژه‌ای برای ساماندهی قراردادهای راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی تشکیل شده که بعد از بررسی‌ها  در صورتی که فرد اهلیت و انگیزه لازم برای انجام فعالیت‌های تولیدی را نداشته باشد قرارداد منعقد شده مربوط به هربازه زمانی که باشد لغو و زمین مربوطه به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در خصوص برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز گفت: این مهم تعطیل نشده و از طریق فضای مجازی و راه‌اندازی کانال‌های مختلف پیگیری می‌شود و فعالان این حوزه نیز در این مدت استقبال چشمگیری از برنامه‌های آموزشی مجازی داشته‌اند. 

۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha