جشنواره کتابخوانی گلپونه‌های کاغذی در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره کتاب و کتابخوانی با شعار گلپونه های کاغذی در سراسر استان برگزار می‌شود.

محمد جواد حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، تبیین جایگاه کتاب در خانواده و افزایش سرانه مطالعه برای خانواده ها در گستره استانی و با رویکرد مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شعار جشنواره کتاب خانه ما خوانده می شود است تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در چهار بخش ادبی، فرهنگی، هنری و بخش ویژه  کودک و نوجوان  با موضوعات نقد و خلاصه نویسی کتاب در دست مطالعه، خاطره نویسی از دوران مطالعه، خوانش کتاب به صورت خانوادگی و تولید عکس و نماهنگ با موضوع کتاب خوانی، در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: پوستر و فراخوان شرکت در جشنواره کتاب خوانی گلپونه های کاغذی ۲۴ آبان ماه همزمان با اولین روز هفته کتاب رونمایی شده است.

وی ادامه داد: علاقه مندان تا ۲۴ دی فرصت شرکت در این جشنواره را دارند و اختتامیه و معرفی برگزیدگان در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.

حسین زاده گفت: به نفرات اول تا سوم برگزیده هر بخش لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha