قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از همراهی مردم در اجرای محدودیت‌ها

مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی مردم در اجرای محدودیت‌های جامع کرونا در استان گفت: به طور قطع هر چه همکاری مردم و اصناف و نظارت و حمایت متولیان امر بیشتر باشد نتایج بهتری در کنترل ویروس کرونا حاصل می‌شود.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در بازدید از اجرای طرح کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور ارومیه به مهاباد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: روند رو به رشد همکاری مردم و اصناف با محدودیت‌های جدید ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا طی روزهایی که از آغاز این طرح سپری شده است بسیار مناسب بوده است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی در شرایط سخت اقتصادی کنونی تنها برای حفظ جان مردم است افزود: مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی مردم و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمی‌توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی آنها بر این بحران پیروز شد.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: امیدواریم با تقویت همکاری‌ مردم و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه پرهیز از حضور در تجمع‌های خانوادگی هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه باشیم.

شهریاری با بیان اینکه هم‌اینک در استان در ۱۰ شهر شرایط قرمز و در هفت شهرستان شرایط نارنجی حاکم است تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های شرایط کرونا را در استان با جد دنبال می‌کنیم و از مردم انتظار داریم در اجرای آن با مسوولان همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، پس از افزایش قابل توجه ابتلا به مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در کشور و آذربایجان‌غربی و البته پیشنهاد بسیاری از صاحب نظران در خصوص لزوم تعطیلی همه‌گیر برای پیشگیری از افزایش بیش از پیش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا، ستاد ملی، ۲ هفته نخست آذرماه را برای بسیاری از مشاغل به جز گروه شغلی یک، تعطیل اعلام کرد.

این محدودیت‌ها پس از اطلاع رسانی‌های گسترده صورت گرفته در هفته پایانی آبان امسال، از روز شنبه اول آذر در سراسر کشور و به تبع آن در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha