۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84124765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکلات واحدهای تولیدی ایلام با جدیت پیگیری می‌شود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: رفع موانع تولید و کمک به جهش این بخش دغدغه مشترک و اولویت اصلی همه مسوولان و مدیران استان است.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز پنج شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی ایلام اظهار داشت: حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه های تیم اقتصادی استان است که موجب افزایش ارزش افزوده این بخش خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر تصمیماتی که برای حل مشکلات صنایع استان در نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ شده به نتیجه رسیده، ولی برخی مشکلات صنعت نیازمند پیگیری از خارج استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمام توان و تلاش خود را برای حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن به کار بگیریم.

رستم زاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها نهایت همکاری و مساعدت را با واحدهای تولیدی به منظور رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا نیاز است تا همه دستگاه ها همراهی بیشتری با واحدهای تولیدی برای تثبیت اشتغال و افزایش تولید داشته باشند.

وی اضافه کرد: در ستاد تسهیل همواره سعی شده به این همراهی و همکاری توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: که دستگاه های اجرایی با کمک به واحدهای تولیدی آنان را برای تداوم تولید همراهی کنند و اجازه ندهند برخی مسایل موجب ایجاد مشکلاتی برای این واحدها که کاهش نیرو و تعطیلی و کاهش تولید را به دنبال دارد، شود.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به همراه مسئولین سازمان صمت استان از پنج واحد تولیدی و صنعتی فعال کارخانه نرگس نگین زاگرس ، شرکت پردیس، شرکت مرغ دانه، شرکت بهتام نوین غرب و کارخانه فوم الماسی در خارج و داخل شهرک صنعتی ایلام به صورت میدانی بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحدها آشنا و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

استان ایلام دارای ۵۳۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha