تفاهم‌نامه همکاری صمت و بسیج کرمان منعقد شد

کرمان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این سازمان و بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان در قالب ۶ ماده و ۲۰ بند خبر داد.

مهدی حسینی‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه در راستای اجرای تدابیر و معنویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور، ایجاد هم افزایی از طریق تعامل، توسعه همکاری‌های بین ۲ دستگاه و کاهش حداکثری مشکلات پیش‌رو نسبت به ضرورت‌ها در استان پهناور کرمان و مطالبات جامعه هدف منعقد شد.

وی اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و بسیج همچنین به‌منظور استفاده از ظرفیت ها و خدمات هر ۲ طرف در راستای محرومیت زدایی و توسعه اشتغال و کارآفرینی استان کرمان بوده است.

حسینی‌نژاد گفت: استفاده تسهیل در صدور مجوزهای لازم برای طرح های کوچک و زودبازده، برگزاری مستمر نمایشگاه های عرضه محصولات تولیدی خانگی و صنایع تبدیلی این استان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خانگی و صنایع تبدیلی و کمک به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی از اهداف دیگر این تفاهم‌نامه می‌باشد.

این تفاهم نامه در ۶ ماده و ۲۰ بند تنظیم شده که شامگاه جمعه در نشستی باحضور ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان، به امضای طرفین رسید.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و مشاور رییس و مدیر روابط عمومی سازمان صمت کرمان در این نشست حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha