۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84127439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش زلزله و ایمنی مدارس در قزوین به صورت مجازی برگزار شد

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، رزمایش سراسری زلزله و ایمنی مدارس به صورت مجازی در مدارس استان قزوین برگزار شد.

قدرت الله مهدیخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برنامه مانور زلزله و ایمنی مدارس، یک آموزش سراسری است که هر ساله در تاریخ هشت آذرماه با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، اورژانس، صدا و سیما،  آتش نشانی، سازمان دانش آموزی و سایر دستگاه‌های امدادی در سطح کشور انجام می‌شود.

مهدیخانی گفت: هدف از این برنامه، آماده سازی جامعه هدف دانش آموزی و خانواده آنها در مقابل زلزله و یادگیری روش‌های پناه گیری، تخلیه اضطراری و نیز آتش نشانی است.  

وی افزود: امسال تعطیلی مدارس و محدودیت‌های کرونایی باعث شد این برنامه به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی برگزار شود و اداره کل مدیریت بحران استان از طریق ارسال کلیپ در شبکه شاد و نیز نصب بیلبورد با همکاری شهرداری،  در این امر مشارکت داشت.  

این مسوول گفت: علاوه بر این، برنامه‌های تلویزیونی و مسابقه رسانه‌ای نیز در این راستا طراحی و اجرا می‌شود و به برگزیدگان، طی هفته‌های آینده،  جوایزی اهدا خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha