۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84136665
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

روز دانشجو فرصت ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور پیامی اظهار داشت: روز دانشجو (۱۶ آذر) فرصتی بسیار ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز زنجان قرار گرفت، ضمن پاسداشت روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت و افزود: ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو، به حقیقت نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

وی تصریح کرد: بی تردید این فریاد استکبار و استعمار ستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.
سردار کرمی روز دانشجو را فرصتی ارزشمند دانست و افزود: دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

وی خطاب به دانشجویان، اظهار داشت: در زمان حال وظیفه تک تک اعضاء جامعه علمی کشور به ویژه قشر دانشجویی ایران عزیز، حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش‌آهنگی علمی - پژوهشی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان این پیام تاکید کرد: اینجانب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر به تمامی دانشجویان پرتلاش استان زنجان، توفیقات روز افزون این قشر فرهیخته و اندیشمند را از خداوند متعال خواستارم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha