مدیرعامل: سرمربی جدید تیم آذرباتری پیش از نیم فصل لیگ برتر مشخص می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: با سرمربی جدید تیم والیبال به توافق نسبی رسیده‌ایم و اگر اتفاق خاصی نیفتد، در ۲ بازی پایانی نیم‌فصل اول، روی نیمکت خواهند نشست.

آیدین وحدت طلب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کناره‌گیری ساسان خداپرست، به دنبال یک مربی در سطح نام والیبال ارومیه هستیم و با یک گزینه غیربومی و کارکشته دیدار و صحبت‌های نهایی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید، از هفته آینده و ۲ بازی پایانی نیم فصل نخست به عنوان سرمربی تیم حضور خواهندداشت.

وی اضافه کرد: در مورد آینده تیم با ساسان خداپرست جلسه‌ای داشتیم و با وجود حمایت از ادامه حضور او، در نهایت همکاری ما پایان یافت.

مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه ادامه داد: عملکرد "خداپرست" تا به این هفته خوب و قابل دفاع بود ولی در نهایت خواسته‌های طرفین از هم منجر به پایان همکاری شد با این حال از او بابت عملکرد طی این مدت قدردانی می کنیم.

وحدت طلب بیان کرد: رسالت تشکیل تیم آذرباتری و ورود به تیم‌داری در والیبال، استفاده از جوانان والیبالی شهر ارومیه در قالب یک تیم و رشد و پرورش آنها در لیگ برتر بود که تا حدودی در نیم فصل اول به خواسته‌هایمان دست یافتیم.

وی اضافه کرد: خواسته‌های مجموعه باشگاه در نیم فصل دوم متفاوت‌تر از نیم فصل اول است و در نیم فصل نیز برای تقویت تیم، بازیکنانی با محوریت بازیکن ارومیه‌ای جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص آینده تیم‌داری نیز گفت: نگاه ما به والیبال بلندمدت است و امسال به دنبال کسب نتیجه نبودیم و بنا داریم با استفاده از جوانان و نوجوانان والیبالی ارومیه یک باشگاه حرفه‌ای فعالیتی بلندمدت داشته باشیم.

روز گذشته، ساسان خداپرست سرمربی تیم آذرباتری با این باشگاه قطع همکاری کرد.

تیم آذرباتری ارومیه هم‌اکنون در رده آخر لیگ برتر والیبال قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha