۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84139937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعاونگر استان سمنان به عنوان یکی از خادمان خاک کشور تجلیل شد

سمنان- ایرنا- مینا رامه، فعال تعاونی روستایی زنان، از استان سمنان در آیین بزرگداشت روز جهانی خاک، به عنوان یکی از خادمان خاک کشور تجلیل شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان، مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان رامه به عنوان خادم خاک در آیین بزرگداشت روز جهانی خاک روز دوشنبه به صورت با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر و معاونین و مدیران سازمان جهانی فائو تجلیل شد.

 امسال در سراسر کشور پنج نفر به عنوان خادم خاک معرفی شدند که در این مراسم از رامه، مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان رامه، به عنوان خادم خاک قدردانی شد.

 مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان رامه با توجه به فعالیت های انجام داده در زمینه کشت گیاهان مرتعی و داروئی شامل باریجه و گیاه لگجی و همچنین احیاء مراتع مورد ارزیابی قرار گرفت و به عنوان یکی از خادمین خاک منتخب و تقدیر شد.

 گرولد بودِکِر، نماینده فائو در جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی خاک که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: کیفیت و سلامت خاک تا حد زیادی تعیین‌کننده تولید و پایداری کشاورزی، و کیفیت زیست‌محیطی است و به‌واسطه آن بر سلامت گیاهان، حیوانات و انسان اثر می‌گذارد.

 بودکر تاکید کرد: فائو، به عنوان نهادی پیشروی سازمان ملل متحد در ترویج نظام‌های کشاورزی پایدار، آماده حمایت از کشور برای توسعه و اجرای بیش از پیش شیوه‌های کشاورزی اکولوژیک و تضمین خاک‌های سالم و دارای تنوع زیستی پایدار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha