۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84142630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش وزنه بردار ملی پوش خوزستانی مقابل قهرمان المپیک

اهواز - ایرنا - روز دوم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور در حالی به پایان رسید که مصاف وزنه بردار ملی پوش خوزستانی مقابل قهرمان المپیک در نوع خود دیدنی بود.

به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور در حالی امروز در اهواز پیگیری شد که در دسته ۹۶ کیلوگرم رقابتی حساس و نفس‌گیر بین سیدایوب موسوی از باشگاه فولاد و کیانوش رستمی از باشگاه گهرزمین سیرجان رقم خورد.

این ۲ وزنه بردار که در یکی ۲ سال اخیر بارها مقابل یکدیگر قرار گرفتند در لیگ امسال نیز بار دیگر در اهواز روی تخته رفتند تا علاقه مندان به این رشته شاهد رقابت نفس‌گیر این ۲ ملی پوش باشند.

در حرکت یک ضرب این دسته کیانوش رستمی با مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی در جایگاه نخست ایستاد و سید ایوب موسوی با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم دوم شد تا کار در حرکت دوضرب حساس تر شود، جایی که نقش سرمربیان ۲ تیم در انتخاب وزنه ها بسیار مهم بود. 

در حرکت دوضرب این سیدایوب موسوی بود که با درخشش در این مسابقات و با مهار وزنه ۲۱۳ کیلوگرمی به مقام اول رسید همچنین کیانوش رستمی با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم دوم شد. در مجموع موسوی با ۳۷۷ کیلوگرم رتبه نخست را کسب کرد و رستمی با ۳۷۶ کیلوگرم دوم شد تا جوان خوزستانی بار دیگر پیروز این نبرد باشد.

در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور مرتضی بیگلری از باشگاه ملی‌حفاری با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم یکضرب،۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۰کیلوگرم اول شد همچنین حسین سلطانی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۵۷ کیلوگرم یکضرب، ۱۸۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۳۹ کیلوگرم دوم و علیرضا کاردانیان از نیروی زمینی با رکورد ۱۴۵ کیلوگرم یکضرب، ۱۷۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۶ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۸۹ کیلوگرم علی میری از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۲ کیلوگرم اول شد همچنین محمد زارعی از باشگاه گوهرزمین بارکورد ۱۶۵ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۷ کیلوگرم دوم و صالح چراغی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۶۳ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم سوم شد.

در دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات سیدایوب موسوی از باشگاه فولاد با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۷ کیلوگرم اول شد همچنین کیانوش رستمی از باشگاه گوهرزمین با رکورد ۱۷۰ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۶ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۶ کیلوگرم دوم و عباس زندی از باشگاه ملی حفاری با رکورد ۱۵۵ کیلوگرم یکضرب،۱۷۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۳۰ کیلوگرم سوم شد.

پیش از این در دسته ۵۵ کیلوگرم پیمان دهقانی، محمد اصغرنژاد و رضا ایرانمنش اول تا سوم شدند همچنین در دسته ۶۱ کیلوگرم حافظ قشقایی، یعقوب پشوتنی و حسن گلپرور مقام های اول تا سوم را کسب کردند.در دسته ۶۷ کیلوگرم جابر بهروزی، محمد محمدی و کیومرث مقدسی اول تا سوم و در دسته ۷۳ کیلوگرم میرمصطفی جوادی، روح‌الله بیرانوند و سپنتا حاکم‌زاده به مقام اول تا سوم دست یافتند.

این رقابت ها از روز ۱۹ آذرماه به میزبانی باشگاه فولاد در اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

رقابت اصلی برای صدرنشینی در رقابت ها بین تیم‌های فولاد خوزستان، گهر زمین سیرجان و ملی حفاری بوده و این تیم ها شانس قهرمانی در مسابقات را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha