۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84144149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا تاثیر منفی بر فعالیت ورزشی در سقز گذاشت

۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84144149
کرونا تاثیر منفی بر فعالیت ورزشی در سقز گذاشت

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز با بیان اینکه ویروس کرونا تاثیر منفی و جدی روی مسابقات و فعالیت‌های ورزشی داشته است، گفت: از امروز سالن‌های ورزشیدر این شهرستان باز هستند.

فرزاد خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه سقز در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد بنابر دستور ستاد مقابله با کرونا، بیشتر سالن‌های ورزشی این شهرستان باز شده و می‌توانند فعالیتخود را بعد از چند هفته تعطیلی از سر گیرند.

وی با اشاره به اینکه هیات‌های ورزشی سقز در ایام کرونا فعالیت زیادی در قالب پویش ورزش در خانه و ورزش در فضای مجازی داشتند، افزود: ۱۶ مسابقه ورزشی بصورت مجازی و در خانه برای علاقمندان به رشته‌های ورزشی برگزار شد که مورد استقبال مردم هم قرار گرفت.

خاکی شیوع و تاثیرات کرونا بر فعالیت‌های ورزشی را منفی و مخرب برشمرد و اضافه کرد: کرونا باعث متوقف شدن بسیاری از مسابقات در سطوح محتلف در کشور و حتی سراسر جهان شد.

وی گفت:: به ۱۵ باشگاه ورزشی که در سامانه کارا ثبت نام کردند، تسهیلات کرونایی پرداخت شد تا بخشی از هزینه‌ها و خسارت ناشی از شیوع این ویروس برای آنها جبران شود.

رییس اداره ووزش و جوانان سقز با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی به چندین باشگاه ورزشی در طول ایام کرونا تذکر شفاهی و کتبی دادیم، تاکید کرد: کرونا باعث شد تا بسیاری از ورزشکاران از ورود به سالن و فضاهای ورزشی منع و باشگاه‌ها هم از این شرایط متضرر شوند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha