۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84144793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶۵ فیلم آموزشی برای نوآموزان کردستانی تولید شد

سنندج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: محتوای الکترونیکی نوآموزان دوره پیش دبستان استان در قالب ۳۶۵ فیلم آموزشی برای نوآموزانی که به شاد دسترسی دارند، تولید شده است.

صدیقه عبداللهی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نوآموزانی که به شبکه شاد نیز دسترسی ندارند کتاب کار کودک تهیه و در اختیارشان قرار داده شده است.

وی با اشاره به تولید راهنمای والدین در قالب فایل صوتی و محتوای مکتوب ویژه اولیا نوآموزان متناسب با محتوای استان گفت: علاوه بر این ۲۴۰ کلیپ آموزشی ویژه مربیان و ۵۴ قصه آموزشی در قالب فایل صوتی ویژه نوآموزان انجام شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: به منظور دسترسی دانش‌آموزان به آموزش مجازی و بسته‌های آموزشی، ۲۹۶ فیلم آموزشی و ۱۲ جلد درسنامه دروس ۶ پایه دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان تولید و در اختیار آنان قرار داده شده و بخشی نیز تا پایان آذر به شهرستان‌ها و مناطق ارسال می‌شود.

وی افزود: در فصل تابستان درسنامه هاوین به منظور تعمیق و تثبیت فرآیند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان ۶ پایه ابتدایی استان تهیه و تولید و در ۷۵ هزار نسخه چاپ و در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

عبداللهی گفت: ۴۵ هزار نسخه درس‌نامه در فروردین و اردیبهشت سال جاری نیز تهیه و در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

وی یادآور شد: محتوای الکترونیکی کامل دروس ۶ پایه دوره ابتدایی بارگذاری شده در شبکه شاد توسط استان جهت استفاده دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند نیز تهیه شده است، ضمن اینکه تهیه و تولید ۳۶ فیلم آموزشی پایه دوم الی ششم ابتدایی ضمیمه اهل سنت و ارسال آن به وزارت جهت بارگذاری در شبکه شاد از دیگر اقدامات استان بوده است.

عبداللهی اضافه کرد: ۶۰ فیلم آموزشی کتب مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و هنر پایه ششم نیز جهت بارگذاری در شاد تهیه و تولید و به وزارت ارسال شده است.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در حدود سه هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha