۲۶۷ کانون جوانان در جمعیت هلال احمر کردستان فعالیت دارند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در حال حاضر ۲۶۷ کانون جوانان با ۲۰ هزار و ۱۶ نفر عضو، زیر نظر این جمعیت در شهرهای مختلف استان فعالیت انساندوستانه دارند.

پیام جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، ۶۰ کانون غنچه‌ها با ۲ هزار و ۴۹۵ نفر عضو و ۱۵۰ کانون دانش‌آموز با ۶ هزار و ۵۱۵ عضو در جمعیت هلال احمر کردستان فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۸ کانون دانشجویی با ۲ هزار و ۳۰۱ نفر عضو، ۱۳ کانون روستایی با ۴۷۳ نفر، ۶ کانون طلاب با ۲۱۳ نفر عضو، ۲۰ کانون جوانان با هشت هزار و ۱۹ عضو زیر نظر جمعیت هلال احمر استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه این جمعیت ۸۷۴ نفر نیروی سازماندهی شده دارد، افزود: این اعضا در قالب ۱۷۹ تیم عملیاتی امداد و نجات فعالیت دارند و امسال ۸۰ نفر از حوزه جوانان این جمعیت به بخش امداد و نجات هلال احمر اضافه شدند.

جلالی به فعالیت ۳۵۰ بانوی امدادگر در قالب ۷۳ تیم سازماندهی شده در جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون چهار هزار و ۳۵۲ نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر کردستان بوده که ۲ هزار و ۷۲۷ نفر آنان فعال هستند.

جمعیت هلال احمر کردستان در حوزه امداد و نجات دارای ۱۷۹ تیم عملیاتی است و در حال حاضر ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان به مردم در حوادث خدمات می‌دهند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha