۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84146702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران بیش از یک میلیارد تومان به هلال احمر کردستان کمک کردند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون داوطلبان خیر و نیکوکار استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این جمعیت کمک کردند.

به گزارش ایرنا، پیام جلالی روز دوشنبه با بیان اینکه هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، اظهار داشت: کمک های خیرین و نیکوکاران استان با نهایت شفافیت توزیع و به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

وی اضافه کرد: امسال بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار، توزیع گسترده بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ۲ مرحله در مناطق کمتر برخوردار توسط هلال احمر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه مساعدت درمانی به مددجویان و کمک به تجهیز آشیانه بالگرد این جمعیت از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است، افزود: تیم ۵۰ نفری از پزشکان و پرستاران این جمعیت به صورت داوطلبانه در حال کمک به کادر درمانی و علوم پزشکی کردستان در بحث پیشگیری و درمان کرونا است.

جلالی یادآور شد: هلال احمر استان تا زمان نابودی کرونا در کنار کادر درمان خواهد بود و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نمی‌کند، همچنانکه در حال حاضر نیز در قالب طرح شهید سلیمانی در کنار سپاه و علوم پزشکی به مردم خدمات می‌دهد.

در حال حاضر ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کردستان به مردم در حوادث خدمات می دهند. 

جمعیت هلال احمر کردستان در حوزه امداد و نجات دارای ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha