مصدومیت هفت نفر در تصادف رانندگی و خبر کوتاه دیگر از بوکان

مهاباد- ایرنا- مصدومیت هفت نفر در یک تصادف رانندگی در جاده‌ روستای گردشگری "کوسه" و اجرای نخستین تئاتر طنز با موضوع کرونا از جمله اخبار شبانه روز گذشته در این شهرستان است.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه خودرو وانت مزدا در  جاده روستایی کوسه که شب گذشته اتفاق افتاد، هفت نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مصدوم شدند.

ظاهر فیضه ادامه داد: پس از اعلام این خبر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شدند و به محض رسیدن شروع به ایمن سازی محل حادثه، خودروها و خارج کردن مصدومان کردند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از مصدومان رهگذر بودند، اظهار کرد: مصدومان این حادثه پس از تثبیت وضعیت با استفاده از سه دستگاه آمبولانس برای بهبود شرایط جسمانی به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان اعزام شدند.

"فیضی" ادامه داد: شدت برخورد این ۲ خودرو به قدری بود که یکی از مصدومان از خودرو به بیرون از آن پرتاب شده بود.

نخستین تئاتر طنز با محوریت کرونا در بوکان اجرا شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: نخستین اجرای تئاتر طنز با محوریت کرونا به صورت مجازی در این شهرستان اجرا شد.

منصور احمدی اظهار داشت: این نمایش با نام "بۆ" (چرا)  به مدت ۲ روز در فضای مجازی برای مردم این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه اجرای این تئاتر طنز مجازی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت، افزود: این نمایش در قالب طنز وضعیت این روزهای کرونایی و شرایط سخت جامعه و تشویق مردم به رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی را بازگو می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با اشاره به اینکه در این نمایش از مدافعان سلامت نیز تقدیر و تشکر شده است، گفت: این نمایش توسط گروه تئاتر "هاوار" و به کارگردانی "لقمان شهابی" توسط بازیگران این گروه به نمایش درآمد.

وی در خصوص درون مایه این نمایش اظهار کرد: این تئاتر، ماجرای یک خانواده‌ای را بیان می‌کند که به ابتلای پدر خود به کرونا مشکوک هستند و در این اوضاع قرار است که میهمان برای این خانواده نیز بیاید که این امر با مخالفت آرام پسر خانواده و شیلان دختر خانواده که پرستار هم است، مواجه می‌شود.

بوکان از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha