آزاد حکمت روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت به ۹۹ درصد تماسهای مشتریان با سامانه ۲۰۲۰ پاسخ داده شد و فقط یک درصد تماسها از دست رفته است.
وی میانگین زمان انتظار برای تماس مشتری با سامانه ۲۰۲۰ کردستان را ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: متوسط زمان مکالمه بین مشتری و اپراتور نیز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه بیشترین تماسها با سامانه ۲۰۲۰ مربوط به مشکلات دیتا بوده است، اضافه کرد: اپراتورها در این سامانه به صورت شبانهروزی به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ میدهند.
حکمت به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: افزایش درگاههای غیرحضوری مخابراتی برای انجام امور روزمره با بهرهگیری از بسترهای مخابراتی، افزایش ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت و فراهم کردن خرید آنلاین سیم کارت همراه اول از جمله این تمهیدات است.
در حال حاضر ۵۸۶ هزار و ۴۱۲ شماره تلفن ثابت منصوبه، ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد.
نظر شما