نهم دی‌ماه تجلی حمایت ملت از حریم ولایت است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهم دی‌ماه و روز بصیرت، مصداق و تجلی حمایت همه جانبه ملت از حریم ولایت و آرمان‌های نظام اسلامی است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی‌ماه در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود:روز بصیرت ملت ایران تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم ایران زمین راهشان را با اقتدار و آگاهی انتخاب کرده‌اند و در هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند. 

وی ادامه داد: بصیرت و وقت شناسی مردم، تبعیت از ولایت فقیه، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تجلی غیرت دینی در نهم دی ماه سال ۸۸ یک‌بار دیگر انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری را در مقابل فتنه های دشمنان حفظ کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بیعت حقیقی، دایمی و با بصیرت با ولایت و رهبری و برائت از دشمنان داخلی و خارجی مهم‌ترین پیام شرکت مردم در راهپیمایی نهم دی‌ماه سال ۸۸ بود و دشمنان در این روز فهمیدند که بنیان انقلاب اسلامی در ایران مستحکم است و به هیچ عنوان تسلیم آن‌ها نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: برخی افراد در جریان‌های سال ۸۸ دنبال تفرقه‌افکنی و فرقه‌گرایی بودند اما، درایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت از ایشان نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد و نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها بار دیگر  بیمه شد.
 

وی یادآوری کرد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه هشت ماهه  که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.

آبت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور و تنگناهای معیشتی مردم باید بدون وابستگی به خارج و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی حل شود و تمامی امکانات کشور باید در مسیر خودکفایی به‌کار گرفته شود.

امام جمعه اراک در خصوص ۱۳ جمادی‌الاولی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل یک انسان است که باید مسوولان فرهنگی و تبلیغی کشور در معرفی شخصیت این بزرگوار به مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش همت و تلاش کنند. 

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: صفات برجسته انسانی آن حضرت ایشان را به الگویی کامل برای تمام جهانیان به ویژه زنان جوامع اسلامی تبدیل کرده است که باید تاسی از این الگوی کامل در کشور نهادینه شود. 

وی در خصوص ۱۳ دی و اولین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه‌دار کرد و برای صیانت از سیره و خدمات آن شهید بزرگوار باید بیش از پیش تلاش کرد.

نهم دی‌ماه در تقویم جمهوری اسلامی با نام روز بصیرت دینی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha