۱۷ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84173085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در کاشمر

مشهد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی گفت: شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به دلیل برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در برخی تجمع ها هستیم.

محمدجواد یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کرونا در این شهرستان از چند روز قبل شکننده‎تر شده ‌است به طوری‌که در یک شب ۹ نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شدند.

وی از افزایش تعداد بیماران سرپایی کرونا نیز خبر داد و از شهروندان خواست با توجه به فصل زمستان و عدم تهویه مناسب در خانه‌ها بیشتر از گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از شرکت در تجمع‌ها پرهیز نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به گزارش عملکرد اورژانس این شهرستان در پاییز امسال ادامه داد: در سه ماه سوم امسال ۲ هزار و ۷۰۳ ماموریت توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر انجام شده است.

وی گفت: از مجموع این تعداد ماموریت ۲ هزار و ۸۲ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۳۵۵ ماموریت تصادفی بوده است.

یزدانی افزود: از مجموع این ماموریت‌ها یک هزار و ۴۰۸ مورد اعزام بیمار به مراکز درمانی انجام شده و یک هزار ۳۲ نفر نیز درمان در محل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۶۶ مورد ماموریت اورژانس جاده‎ای در کاشمر طی این مدت ۲۲۰ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۴۶ مورد ماموریت تصادفی بوده که از مجموع این تعداد ۲۰۸ بیمار اعزام به مراکز درمانی و ۷۲ نفر نیز درمان در محل صورت گرفته است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha