انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است

کرمان - ایرنا - دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند در انتقام جلوی ما را بگیرد ، گفت: چون حاج قاسم، ابومهدی و شهیدانی که همراهشان بودند، از شریفان ما هستند و انتقام این شهیدان، اخراج آمریکایی ها از عراق و کل منطقه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به خصوصیات حاج قاسم افزود: این مرد به راستی مرد میدان، پهلوان و قهرمان اسلام و فرمانده آزادگان در تمام دنیا بود.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی فقط مرد میدان نیست بلکه عبدی صالح برای خداوند و از بندگان صالح و ولی متقی خداوند از خیرخواه هان و اطاعت کنندگان و مخلصین برای پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین و امام حسن وحسین (ع) بود.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: آنچه برما واجب است این است که راهش را ادامه دهیم و کامل تر کنیم و پایان و تمامیت این کار، انتقام خون تمام شهدا،  مومنین و انتقام شهید این زمان  یعنی حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه مسئولیت انتقام برعهده فقط یک نفر یا شخص نیست تصریح کرد: اولین کسی که انتقام این شهید را می گیرد ولی امر که همان خداوند است والان با چشمان خود می بینیم که خداوند  به ما نشان می هد که با این ملعون و احمق ترامپ چه کار می کند.

حجت الاسلام الخزعلی اظهار داشت: ما در همین زمان شاهد بودیم که  منصب ریاست جمهوری را از دست داد منصبی که این مجرم به دنبال آن بود و این تازه اولش کار است و بیشتر از این را نیز شاهد خواهیم بود.

وی گفت: امام زمان (عج) انتقام خون تمام مظلومان از زمان هابیل تا آن زمانی که ایشان در آن ظهور می کنند را می گیرند و مقام معظم رهبری و سپس هر انسان آزاده و شریف منتقم خون شهیدان هستند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: ما دست در دست جمهوری اسلامی داریم و این عهدی است که با خون شهدا بسته ایم.

اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، خانواده شهید سلیمانی و جمعی از مسئولان و مقامات لشکری و کشوری در مصلی امام علی (ع)شهر کرمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha