وقت‌کشی حریف و فشار روحی بازیکنان نساجی را ناکام گذاشت

ساری – ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی گفت : وقت‌کشی بازیکنان ماشین‌سازی تبریز و فشار روحی بازیکنان تیم ما سبب ناکامی نساجی شد.

به گزارش ایرنا، فرهاد کوچک‌زاده شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی نساجی و ماشین‌سازی تبریز در قائمشهر افزود : فشار روحی بازیکنان نساجی سبب کم‌دقتی در اجرای تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی برای دقایق اولیه بازی و از دست دادن موقعیت‌های گلزنی شد و وقت‌کشی بازیکنان ماشین‌سازی تبریز هم بازی را از ریتم انداخت .

دیدار نساجی و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته نهم لیگ بیستم بود که عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

مربی نساجی گفت : با توجه به حساسیت بازی و نزدیکی دو تیم به هم در جدول، مشخص بود بازی تحت فشاری خواهیم داشت و متاسفانه گل دقایق اولیه ماشین‌سازی تمرکز بازیکنان ما را از بین برد.

وی افزود : البته بازیکنان تیم ما کلا به دلیل اتفاقات چند هفته اخیر و نتیجه نگرفتن از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند. در دو هفته تلاش زیادی کردیم که از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم تا اوضاع تیم بهتر شود ، اما در این بازی هم گل زودهنگام باعث شد تمرکز تیمی خود را از دست بدهند. خوشبختانه با تغییراتی که دادیم تیم پیش از پایان نیمه نخست بازی گل تساوی را به ثمر رساند.

کوچک زاده با اشاره به عملکرد فنی بازیکنان نساجی در زمین، اظهار کرد: بازیکنان نساجی در دو بازی قبل مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان نیز روند فنی خوبی داشتند و در این بازی هم گل زودهنگام باعث شد تمرکزشان را از دست بدهند.

وی بسته بازی کردن ماشین‌سازی مقابل نساجی را نیز از دیگر عوامل به مشکل خوردن بازیکنان این تیم برای ارائه تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی به دلیل بسته بازی کردن ماشین‌سازی دانست و گفت: خطوط هافبک و دفاع تیم ماشین‌سازی خیلی به هم نزدیک هستند. این دو خط ماشین‌سازی فضاها را بسته بودند و این کار ما را سخت می‌کرد. به همین دلیل بیشتر اوقات مجبور می‌شدیم توپ‌های بلند ارسال کنیم تا از فضاهای پشت دفاع یا فضای کناری بهره بگیریم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم که دو سه موقعیت روی کارهای ترکیبی بود. اما متاسفانه موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

عضو کادر فنی نساجی تصریح کرد: متأسفانه وقت‌کشی‌های زیاد ماشین‌سازی بازی را بارها از سرعت انداخت. در طول بازی هر وقت تلاش کردیم به بازی ریتم بدهیم، این عملکرد ماشین‌سازی باعث شد بازی از ریتم بیفتد.

کوچک‌زاده درباره چرایی زود گل خوردن نساجی از ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان مسابقه را ضعیف آغاز کردند. ما هم روی نیمکت متوجه این ضعف عملکردی بازیکنان شدیم. در صورتی که برنامه تیم ما برای ۱۵ دقیقه اول پرس از جلو بود. اما متاسفانه این تاکتیک اجرا نشد و با دو ضربه ایستگاهی که سمت چپ دفاعی ما بود تیم عقب نشست و روی سهل‌انگاری گل دریافت کردیم.

مربی نساجی خالی بودن دست کادر فنی برای تعویض را نیز از عوامل ضعف در اجرای تاکتیک‌ها بیان کرد و افزود: تیم‌های خصوصی مانند نساجی برای تعویض و تغییر تاکتیک در مضیقه هستند. ما روی نیمکت بازیکن کافی نداشتیم که تعویض انجام دهیم. از طرفی هم پس از انجام آخرین تعویض، حسن نجفی مصدوم شد که باید یک تعویض اجباری انجام می‌دادیم. به همین دلیل عملا ۱۵ دقیقه آخر تقریبا ۱۰ نفره بازی کردیم که باعث شد فشار مضاعفی روی بازیکنان وارد شود.

به گفته وی زمان‌بندی پرفشار بازی‌ها نیز به تیم‌هایی مانند نساجی که از نظر تعداد بازیکن در مضیقه هستند فشار مضاعفی وارد می‌کند و آسیب می‌زند.

کوچک‌زاده در مورد آینده نساجی در لیگ بیستم با اظهار امیدواری نسبت به بقا در لیگ، افزود: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. فوتبال جنگ است و هواداران مطمئن باشند از این به بعد برای هر بازی با روحیه خاصی که در نساجی و هواداران می‌شناسیم پیش می‌رویم. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و فاصله امتیازی بین تیم‌ها هم کم است. به هر حال اتفاقات زیادی افتاد و بدشانسی هم داشتیم. اما مطمئن باشید تیم حفظ می‌شود و روند نتیجه‌گیری تغییر می‌کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب این یک امتیاز به دومین امتیاز در هفت بازی اخیر دست یافت و در مجموع ۹ امتیازی شد تا در پایان هفته یازدهم همچنان در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی باقی بماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha