۳۰ طرح بهداشتی و درمانی در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: ۳۰ طرح بهداشتی و درمانی فردا پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان به بهره برداری می‌رسد.

فریدون همتی چهارشنبه  شب در تشریح این خبر به رسانه‌ها افزود: برای اجرای این تعداد طرح افزون بر ۲ هزاز و ۳۷۲ میلیارد و ۶۹۸ ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: این طرح‌ها به صورت همزمان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بشاگرد، قشم، سیریک و جاسک به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی، اتاق عمل بیمارستان کودکان، بخش بستری و CT بیمارستان کودکان، پایگاه سلامت سجادیه، مرکز جامع سلامت خونسرخ و پایگاه اورژانس دهنو از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان بندرعباس است.
همتی ادامه داد: همچنین در این روز طرح LDR  مرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان، افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سرمست، افتتاح رسمی مرکز درمان بستر توکهور و هشتبندی و افتتاح سه واحد محل زیست پزشک و ماما سرمست در شهرستان میناب به بهره برداری می‌رسد.
وی یادآورشد: افتتاح شبکه بهداشت و درمان، افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان و بهره برداری از اورژانس بازسازی شده از طرح‌های بهداشتی درمانی در سیریک است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: افتتاح پتج خانه بهداشت در روستاهای گوروی، درکاه، موردان، اوهکن و کور و افتتاح بخش تالاسمی در شهرستان بشاگرد و همچنین افتتاح چهار واحد منازل متخصصان و ۱۰ واحد منازل پزشکان در قشم از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر بهداشت می‌باشد.
همتی ادامه داد: نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha