۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84198261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شهردار همدان نشان ملی شهر فعال کشور در ورزش همگانی را کسب کرد

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: شهرداری همدان موفق به کسب نشان ملی شهر فعال کشور در حوزه ورزش‌های همگانی شد.

«میثم ناصرنژاد» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی شهر فعال(شفا)، از جمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سامانه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: شهرداری همدان در میان ۳۱ مرکز استان و با توجه به سه مولفه اساسی «شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار پیاده روی و شهر دوستدار ورزش» موفق به کسب رتبه سوم و نشان برنز طرح ملی شهر فعال در ورزش های همگانی کشور شد.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: این نشان ملی با برگزاری آیینی در صحن شورای اسلامی شهر و با حضور «هادی سبزواری» مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به «عباس صوفی» شهردار همدان اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه همدان یکی از شهرهای فعال و مطرح کشور در حوزه ورزش های همگانی است، گفت: شهرداری همدان اقدامات مناسبی را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب ورزش همگانی شامل پیاده راه، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و همچنین فضاهای مناسب در بوستان های شهر برای ورزش صبحگاهی و پیاده روی شهروندان انجام داده است.

به گفته ناصرنژاد، استان همدان یکی از سه استان برتر کشور در حوزه ورزش‌های همگانی است.

هم اکنون بیش از ۲۰ هزار ورزشکار عضو هیات ورزش‌های همگانی استان همدان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha