۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 2163
کد خبر: 84204145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون نهاد رییس جمهوری ۲ پروژه روستایی را در رامیان و کلاله افتتاح کرد

گنبدکاووس - ایرنا - بهره‌برداری از ۲ پروژه عمران روستایی در رامیان و کلاله عصر امروز جمعه با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، استاندار گلستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

پروژه نخست، بوستان هزار و ۲۰۰ متری روستای تاتار سفلی رامیان بود که برای عملیات اجرایی آن و نیز چند طرح عمرانی دیگر مناطق روستایی این شهرستان در مجموع ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از منابع دهیاری‌های گلستان هزینه شده بود.

فرماندار رامیان در این مراسم گفت که از ابتدای دولت تدبیر و امید و از محل کمک‌ها و اعتبارات دولتی به روستاها، بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال جهت پیشبرد طرح‌های هادی، بهسازی آسفالت، ایجاد پارک‌ کودک و ساخت ساختمان دهیاری در مناطق روستایی این شهرستان تخصیص یافته است.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری نیز در این مراسم قول مساعدت مالی برای تکمیل پروژه روشنایی و حصارکشی پارک روستای تاتار سفلی رامیان با جمعیت ۲ هزار و ۱۰۰ نفر را داد.

همچنین در مراسمی در روستای "قوجمز" شهرستان کلاله، بهره‌برداری از ۶ هزار و ۱۰۰ مترمربع آسفالت معابر این روستا با هزینه چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاران استان گلستان آغاز شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در این مراسم قول داد تا در تکمیل پروژه ورزشی این روستا و چند طرح عمرانی روستایی در کلاله و دیگر شهرهای گلستان ظرف یک تا دو ماه آینده منابع اعتباری مساعدت نماید.

محمد امید بابیان اینکه گلستان دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن جمعیت روستایی است، افزود: این ظرفیت، فرصت خوبی برای توسعه روستاها بویژه با ایجاد واحدهای تولیدی مرتبط با بخش کشاورزی می‌باشد که دولت برای تحقق آن، منابع اعتباری و بانکی لازم را پیش بینی کرده است. 

نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالکیش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم گفت که گلستان علی رغم نام زیبای خود اما از حیث توسعه جزو استان‌های کمتر توسعه یافته است و نیاز به توجه ویژه دارد.

رضا آریان‌پور افزود: دو سوم روستاهای منطقه شرق گلستان از راه ارتباطی مناسب برخودار نیستند و بسیاری از روستاهای این منطقه نیز عقب ماندگی خاصی در اجرای طرح هادی دارند.

دکتر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در سفر ۲ روزه به گلستان که از صبح امروز آغاز شد، در مراسم افتتاح برخی پروژه‌های روستایی این استان در گرگان، علی آبادکتول، رامیان، کلاله، مراوه‌تپه و گنبدکاووس حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha