۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84204196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت هستند

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خادمیاران رضوی مروجان فرهنگ اهل بیت در جامعه هستند،گفت:برنامه‌های خادمیاران رضوی در راستای معرفی مکتب اهل بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز شنبه در جلسه معارفه دبیر کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های عمیق فکرسازی و جهت‌دهی در آستان قدس رضوی و درون مجموعه خادمیاران رضوی، به عنوان مروج فرهنگ اهل بیت در جامعه است که این کانون در درون نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و مورد استقبال مردم از هر قشر و گروهی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه همه اقشار به نیت کمک به همنوعان و مردم محروم عضو گروه خادمیاران می‌شوند تا بتوانند از تخصص خود برای خدمت‌رسانی به افراد نیازمند و محروم استفاده کنند،گفت: آستان قدس رضوی پر از برکت و نورانیت است و خدمات‌دهی این آستان در زمان‌های متفاوت بر اساس شرایط و  برنامه‌های متفاوت است.

امام جمعه شهرکرد گفت: فعال ساختن خادمیاران رضوی در مناطق مختلف و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه اشتغال، مسکن، در ایام شیوع کرونا، زائر اولی و سایر برنامه‌های ابتکاری و حضور فیزیکی چشمگیر بود و خادمیاران توانستند به عنوان مروج فرهنگ اهل بیت باشند که اهل بیت همیشه یاری‌رسان مردم و محرومان بودند.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و دهه فجر، اقدامات موثری از آستان قدس رضوی آغاز شد تا حاکمیت رضوی گسترش پیدا کند و اهداف نورانی امامت پیاده‌سازی شود تا به برکت معارف اهل بیت دل‌ها از غبار پاک و شرک از جامعه رخت بربندد.

به گزارش ایرنا، در آیین معارفه دبیر کانون‌های خدمت رضوی در چهارمحال و بختیاری  با حضور مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی برگزار شد، از زحمات بهروز مردانی‌نژاد تقدیر و حجت‌الاسلام ابراهیم حجت‌پناه به عنوان دبیر جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha