مهمترین عناوین روزنامه‌های ۱۱ بهمن شیراز

شیراز- ایرنا- روزنامه‌های شیراز، عناوین و تیترهای اصلی و فرعی شنبه ۱۱ بهمن‌ماه خود را به سفر رئیس کل بانک مرکزی به شیراز، انعکاس خطبه‌های نماز جمعه شیراز و کرونا اختصاص دادند.

روزنامه عصر مردم در این شماره خود به قول رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های بالای ۹۰ درصد فارس و برنامه‌های دهه فجر  اشاره کرده است.
روزنامه تماشا نیز ضمن انتشار مباحث مطرح شده در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور رئیس کل بانک مرکزی، مطالبی را نیز از قول معاون استاندار فارس در خصوص وضعیت اشتغال استان در زمان شیوع کرونا و نخستین اجلاس ملی روسای کمیسیون‌های کارآموز مرکز وکلای قوه قضائیه منتشر کرده است.
روزنامه طلوع هم به مواردی از جمله احتمال میانجی گری دبیر کل سازمان ملل میان ایران و آمریکا، نشست خبری مشترک ظریف و وزیر خارجه ترکیه و ابراز نگرانی یک عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از روند انتشار ویروس کرونا در ایران پرداخته است.
روزنامه سبحان هم به امکان جهش ویروس کرونا در کشور از قول وزیر بهداشت و درمان پرداخته و بازدید رئیس کل بانک مرکزی از مترو شیراز را منعکس کرده است.
روزنامه افسانه نیز به تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های فارس در جریان سفر رئیس کل بانک مرکزی به شیراز و انتشار خطبه‌های نماز جمله این هفته شیراز پرداخته است.
روزنامه شیرازه هم در این شماره خود، اخبار مربوط به نماز جمعه شیراز، بازدید رئیس کل دادگستری فارس از تصفیه خانه شهرک صدرا و سخنان استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های این استان منعکس کرده است.
روزنامه خبر جنوب نیز به انعکاس جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فارس با حضور رئیس کل بانک مرکزی و بازدید رئیس کل دادگستری فارس از تصفیه خانه صدرا را در این شماره خود پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha