ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در رسانه‌های گروهی دیده شوند

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در رشته‌های مختلف برای استان افتخار کسب می‌کنند که باید رسانه‌های گروهی برای تقویت ورزش جامعه هدف نسبت به دیدن شدن آنها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی روز شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان با اشاره به اینکه در این خصوص تاکنون اداره‌کل ورزش و جوانان یزد بر حسب ضرورت اقدام کرده افزود: برای گسترش ورزش این قشر و زمینه‌سازی بیشتر به همکاری رسانه‌ها، حامیان مالی و بخش‌خصوصی نیاز است .

وی به ظرفیت‌های خوب موجود در بین ورزشکاران این جامعه در استان و علاقه‌مندی آنها در رشته‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه واقعی و احترام به حقوق نابینایان و کم‌بینایان باید همه در کنار هم زمینه‌ساز ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی آنها باشیم .

این مسوول با قدردانی از اعضای مجمع و تلاش‌های خوبی که تاکنون برای توسعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان در استان صورت گرفته به اهمیت توجه به برگزاری مسابقات، آموزش، همکاری تمامی بخش‌ها و پیشکسوتان و آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری تاکید کرد.

حسین دشتی تنها کاندیدای رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان بود که پس از رای‌گیری با کسب ۱۲ رای از ۱۳ آرا ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار این هیات انتخاب شد.

۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار در یزد فعالیت دارند که حدود یک هزار نفر آنها را ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تشکیل می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha