۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84204572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۹طرح گازرسانی دهه فجر در استان همدان بهره‌برداری می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۹ طرح گازرسانی با ۲۱۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال در این استان بهره برداری می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، عبدالله فیاض افزود: این طرحها در توابع شهرستان های همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین بهره برداری می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان اعلام کرد: برای بهره برداری از این طرحها ۴۲ هزار و ۶۴۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

فیاض ادامه داد: همچنین در این ایام مبارک، پنج طرح گازرسانی به روستاها در شهرستان های همدان،‌ ملایر، کبودراهنگ و رزن با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۹۸ میلیون  ریال، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گفته وی در اجرای این طرحها بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه گذاری اجرا و ۹۲ انشعاب نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا ، سه هزار و ۲۹ انشعاب نصب ، ۱۲ هزار و ۱۶۱ اشتراک پذیرش و گاز رسانی به ۲۲۹ واحد صنعتی و کشاورزی انجام شده است.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ استان همدان نزدیک به یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که نرخ بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز طبیعی در این استان ۹۹.۹ درصد است و در سال ۱۳۹۷،‌ استان همدان به عنوان نخستین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha