۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84205698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوکان: انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم به پیروزی رسید

مهاباد- ایرنا- امام جمعه بوکان گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها با قدرت مردم و بدون اتکا به هیچ قدرت و کشور خارجی بر پایه ایمان و تکیه بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید.

 ماموستا ملاعباس احمدی روز یکشنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسوولان اجرایی این شهرستان در سالن هنرستان فنی علامه طباطبایی برگزار شد، افزود: نظام اسلامی با اتکا به قدرت مردم و مجاهدت های امام راحل (ره) توانست رژیم شاهنشاهی را ساقط کند.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ثمر نشست، افزود: امروز وظیفه همه ما مردم و مسوولان است که از خون شهدای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری نمایم و این امر باید به یک وظیفه تبدیل شود.

امام جمعه بوکان یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی را نقد مسوولان توسط مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط با مردم و نقد مسوولان یکی از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در کمتر نظامی این امر دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: کم‌کاری و نارسایی برخی مسوولان نباید به حساب نظام و جمهوری اسلامی نوشته شود و اگر کم‌کاری هم  صورت گرفته باشد از ناحیه مسوولان است. 

ماموستا احمدی بیان کرد: امروز پیش از هر چیز باید وحدت در بین اقشار مختلف برای استمرار انقلاب مورد نظر  بوده و در پرتو جایگاه رهبری امید آفرینی و اعتماد ملاک عمل باشد.

دانش آموزان و مسوولان آموزشی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می‌کنند

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بوکان نیز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حال حرکت هستند.

حسن خلیفه‌زاده ادامه داد:  ایام دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب اسلامی بهترین فرصت است که مسوولان نظام خدمات بیش از چهار دهه انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا و ملت های آزادیخواه جهان به یک الگو تبدیل شده است افزود: خطرهای مختلفی در طول تاریخ ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی را تهدید کرده اما تمام آنها با حضور مردم در صحنه یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته شده است. 

اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اجرای تواشیح و دکلمه توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

در پایان این مراسم رژه موتور سواران نیروهای مسلح و مردم به مناسبت ۱۲ بهمن، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور در بوکان برگزار شد.

برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز شد.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول ۴۲ سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

در دهه فجر سال گذشته نیز ۲۳ طرح عمرانی و تولیدی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha