۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84204422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ طرح، دهه فجر امسال در بوکان افتتاح می‌شود

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84204422
۲۳ طرح، دهه فجر امسال در بوکان افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و آموزشی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد امین‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت در مجموع بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ پروژه در زمینه عمرانی شهری و روستایی است، افزود: برای این پروژه‌ها در مجموع ۵۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار بوکان ادامه داد: از مهمترین این پروژه‌ها بهسازی و آسفالت هفت کیلومتر از کنارگذر بوکان به میاندوآب، مدارس خیر ساز، پروژه‌های مخابراتی، برق، مسکن مددجویان، موزه مفاخر، پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی، آسفالت و جدول‌گذاری است.

وی اظهار داشت: پنج پروژه تولیدی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی نیز با سرمایه‌گذاری و مشارکت بیش از ۲۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده است.

امین‌زاده همچنین از بهره‌برداری ۲۴۰ طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر نیز خبر داد و افزود: به همین مناسبت سه طرح مختلف با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال نیز در سطح این شهرستان کلنگ‌زنی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۴۳ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در استان افتتاح می شود.

آیین های مربوط به دهه فجر امسال، از فردا، یکشنبه ۱۲ بهمن آغاز شده و تا پایان هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha