تکریم و پاسخگویی مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد 

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: مسوولان تکریم و پاسخگویی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند چون مردم حق طلب و عدالت خواه هستند و باید به این ویژگی های مردم بیشتر توجه کنند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم زارعی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: انقلاب ایران یکی از مردمی ترین انقلاب های تاریخ بشر بود و همه اقشار و گروها در این انقلاب نقش بسزایی داشتند و رهبری کم نظیر امام خمینی و همراهی همه اقشار جامعه نشان از این دارد مردم خواستار این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و مردم خواستار انقلاب فرهنگی بودند، افزود: مسوولان باید به نقش مردم در عرصه های مختلف کشور توجه داشته باشند چون مردم در چهل دومین سال انقلاب هم از آرمان های امام راحل پیروی و حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان قدردان مردم باشیم چراکه مردم پشتیبان انقلاب بودند، تاکید کرد: مردم در طول سالیان گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شدند بنابراین باید خدمات رسانی بهتر و بیشتری به مردم تقدیم کنیم.

زارعی یادآور شد: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق رای با پاسخگویی و تکریم به مردم  صورت می گیرد، بنابراین مسوولان تکریم مردم را سرلوحه کار قرار دهند چون مودم ما حق طلب، عدالت طلب، تحول خواه و امنیت خواه هستند و این ویژگی ها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه دولت در شرایط بسیار سختی کشور را اداره می کند، افزود: تحریم های ضالمانه آمریکا، حادثه های طبیعی (سیل در استانهای مختلف) و بحران کرونا در اواخر سال ۹۸  کسب و کارهای زیادی را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث شد دولت برای اجرایی کارهای عمرانی به مشکل بربخورد و معیشت مردم به خطر افتاد ولی با این شرایط هم، حفظ استقلال کشور همچنان مایه افتخار مردم است.

وی به خدمات دولت در استان کردستان اشاره کرد و افزود: علاوه بر مجوز تخصیص آب برای ۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی که اقتصاد استان را متحول کرد، تصفیه خانه، فرودگاه و بیمارستان شفای سقز و همچنین بیمارستان کوثر و ساخت راه آهن کارهای قابل توجه دولت در کردستان است که در دولت یازدهم انجام شده است.

تغییرات مدیریتی باعث سهولت کار و توسعه منابع انسانی می شود

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این مراسم گفت: توسعه مهارت کارکنان و منابع انسانی در عرصه های مختلف نیاز به چرخش و تغییرات مدیریتی  دانشمندان در مدیریت مجموعه مرکز بزرگ اسلامی داریم و این کار باعث سهولت کارها و توسعه منابع انسانی می شود.

حجت‌الاسلام سعید عسگری با بیان اینکه برای رسیدن به مرحله سعادت به مرحله دیگر که عمل صالح است نیاز داریم، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی والاترین عمل صالح بود که در سال ۵۷ با رهبری امام راحل پیروز شد و شاهد نگرش های مثبت این انقلاب در سطح جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ما روحانیون این عمل صالح را سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد، افزود: به تمام توان تلاش وافر داشته باشیم تا با استفاده از عمل صالح باعث حلال مشکلات کشور شویم.

حجت الاسلام سعید عسکری در بخشی از سخنان اضافه کرد: بر اساس رویکرد مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و توصیه های نماینده ولی فقیه در کردستان، چرخش مدیریت ها در مراکز بزرگ اسلامی شروع شده است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی کردستان به معرفی ماموستا فاروق حسینی بعنوان رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز اشاره کرد و گفت: از توانی های ماموستا عابد نقیبی (رییس قبلی این مرکز) هم برای مسوولیت در شهرستان بانه استفاده خواهد شد.

 ۲۵۰ طرح مختلف در سقز به بهره برداری می‌رسد

فرماندار ویژه سقز گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۲۵۰ طرح خدماتی، آموزشی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری و چند طرح هم کلنگ زنی خواهد شد.

کامیل کریمیان اظهار داشت: هم اکنون وارد دهه پنجم انقلاب می شویم و این ماهیت انقلاب بعد از 40 سال همچنان انقلابی است چون با وجود دشمنی های غربی، همواره مردم پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و از ان حمایت می کنند.

وی دستاوردهای مهم برجام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر انقلاب را مهم دانست و افزود: با این رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سنگین ترین تحریم ها را خنثی کردیم و مفاهیم انقلاب توسط انقلابیون حفظ شده است و برای نسل جدید باز تولید خواهیم کرد.

کریمیان با اشاره به اینکه در شهرستان سقز در طول هشت ساله خدمت دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف خدمات ارزنده و زیربنایی خوبی انجام شده، یادآور شد: تحولات خوبی در حوزه کشاورزی و راه های ارتباطی انجام شده همچنین تخصیص آب به ۱۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی بعنوان پدافند غیرعامل، از لحاظ اشتغالزایی و چشم انداز برای آینده سقز ، بخشی از خدمات دولت بوده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مرز سیف سقز از مطالبات جدی مردم این منطقه است افزود: برای بازگشایی مرز سیف تلاش زیادی شده است که امیدواریم این تلاش ها نتیجه دهد و همزمان با افتتاح فرودگاه در سال ۱۴۰۰ شهرستان سقز توسعه بیشتری به خود ببیند.

در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان و سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، ماموستا فاروق حسینی بعنوان رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز معرفی و از زحمات ماموستا عابد نقیبی تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha