۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84208401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۳۰۴ واحد مسکونی در گیلان به مددجویان بهزیستی واگذار شد

رشت - ایرنا - ۳۰۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان گیلان همزمان با سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان در شهرستان فومن تحویل شد.

استاندار گیلان روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: محرومان و نیازمندان ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

ارسلان زارع با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، به نقش اثرگذار ایشان در پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند این نظام اشاره و خاطرنشان کرد: به رغم تنگناها و دشواری‌ها در طول چهار دهه حیات جمهوری اسلامی؛ با هدایت ها و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب ، دستاوردها استمرار داشته و دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اذعان به اینکه همچنان با رفع محرومیت ها فاصله داریم افزود: در تلاش هستیم در این مسیر ، فعالیت‌های ارزشمند توسط نهادهای حمایتی ادامه داشته باشد و با اقدامات موثر خدمتگزاران، موجبات شادمانی خانواده های نیازمند، فراهم و نشاط اجتماعی تقویت شود.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است. ۶۵ هزار خانوار به طور مستقیم از خدمات بهزیستی گیلان بهره می برند.

مدیرکل بهزیستی گیلان هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود : این واحدها در مجموع با هزینه ای به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال سهم سازمان بهزیستی، هفت میلیارد ریال سهم خیرین و ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضی، قرارگاه خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان است.

وی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن از سال ۸۸ تاکنون سه هزار و ۵۰۴ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گیلان واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان تعداد واحدهای مسکونی افتتاح شده در سال جاری را ۶۴۹ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۸۳  واحد به خانواده های دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ واحد مسکونی به سایر افراد تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن تحویل شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۹۶ واحد مسکونی برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن در دست ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha