۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84210999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عیدی ۵۰ هزارو ۹۶۱ مستمری بگیر تامین اجتماعی زنجان پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته عیدی ۵۰ هزارو ۹۶۱ مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی این استان هریک به مبلغ ۱۵ میلیون ریال پرداخت شد.

مسعود علیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل علاوه بر تامین هزینه‌های بخش درمان این بازنشستگان، ۱۳۵ میلیارد تومان نیز به صورت ماهیانه در قالب مستمری و کمک‌های کوتاه مدت هزینه می‌کند.

وی اظهار داشت: شمار مستمری بگیران تامین اجتماعی استان نسبت به سال گذشته سه هزار نفر افزایش یافته است که در این راستا حدود ۵۰ هزار نفر مستمری‌بگیر زنجانی مشمول همسان سازی حقوق شده‌اند.

این مسوول ادامه داد: بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند.

به گفته علیاری، هرچه تعداد بیمه‌شدگان این سازمان بیشتر باشد، میزان آسایش و رفاه اجتماعی مردم هم وضعیت بهتری پیدا می کند.

وی اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها (با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما) تامین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی استن زنجان ادامه داد: این استان هفت شعبه دائم تامین اجتماعی و یک شعبه اقماری دارد و ۹ کارگزاری اصلی و اقماری نیز در استان فعالیت می‌کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: رعایت عدالت بیمه‌ای و انصاف در اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha