۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85104907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۹ میلیارد تومان بدهی واحدهای تولیدی زنجان به تامین اجتماعی تقسیط شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: این اداره کل در بحث حمایت از تولید، طی سال گذشته یک‌هزار و ۳۲۷ مورد از بدهی‌ شرکت‌ها و کارخانه های استان را که توان پرداخت نداشتند به میزان بالغ بر ۱۲۹ میلیارد تومان تقسیط کرد.

محمود عزیزخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته با همکاری عوامل این اداره کل ۶۰ مورد از شرکت ها و کارگاه ها بازدید شد و از نزدیک مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در خصوص شرکت های دانش بنیان هم جلسات آموزشی در پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی و همایشی نیز در شهریورماه برگزار شد.

این مسوول به وضعیت بیمه شدگان این اداره کل تا اسفند سال گذشته اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر ۵۸۷ هزار و ۴۹۷ نفر معادل ۵۳ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بحث بیمه شدگان افزایش ۲.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است، اظهار کرد: در واقع می توان گفت شمار بیمه شدگان از ۱۹۸ هزار و ۶۸۸ نفر به ۲۰۳ هزار و ۹۰۲ نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، به رشد هفت درصدی شمار مستمری بگیران این اداره نیز اشاره کرد و گفت: شمار مستمری بگیران از ۵۱ هزارو ۸۳ نفر به ۵۴ هزار و ۶۶۴ نفر افزایش یافته است.

این مسوول آینده سازمان تامین اجتماعی را امیدوارانه عنوان و خاطرنشان کرد: در سازمان تامین اجتماعی طی ۲ سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی، با حمایت دولت مردمی سیزدهم در زمینه تادیه بدهی به وقوع پیوسته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha