باید به دنبال ایجاد منابع پایدار جهت توانمندسازی حوزه‌های علمیه باشیم

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید به دنبال ایجاد منابع پایدار جهت توانمندسازی حوزه‌های علمیه در راستای حل مشکلات مدارس علمیه استان باشیم.

نازنین شیبانی پنجشنبه شب در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه‌های علمیه استان افزود: استانداری، نگاه تعاملی با تمام بخش‌ها دارد  و همواره به دنبال حل مشکلات مردم و حوزه‌های علمیه بوده ایم و تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به طلاب و روحانیان برای رفع مشکلات آنان انجام می‌دهیم.
وی بیان داشت: حوزه علمیه دارای ظرفیت بی نظیری است و همواره در کنار مردم بوده است.
معاون استانداری هرمزگان به فعالیت‌های جهادی طلاب در جبهه سلامت اشاره کرد و افزود: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شاهد حضور جهادی طلاب و روحانیان در بخش بیماران کوویدی بیمارستان‌های استان بودیم.

طلاب و روحانیان در حل مشکلات خود را جدای از آحاد مردم نمی دانند
 مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم با قدردانی از خدمات استانداری به مردم گفت: استانداری اقدام‌های خوبی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده است، البته با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم نیازمند اقدام فوری و رفع مشکلات هستند.
حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم بوده و خواهند بود، اظهارداشت: طلاب و روحانیان زبان گویای مردم و پیگیر مشکلات آنان هستند و خود را جدای از آحاد مردم نمی دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha