امام جمعه موقت دامغان: دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بازگو شود

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب باید با نگاه ویژه و با صداقت برای نسل جدید و نسل‌های آینده بازخوانی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ضمن گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی و دهه فجر انقلاب، بیان کرد: زنده نگهداشتن روحیه انقلابی و بازخوانی تاریخ انقلاب از مهمترین اهداف برپایی دهه فجر است.

وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان تاریخ انقلاب است که نباید فقط در سطح افتتاح طرح‌ باشد بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود. 

جیرانی ادامه داد: امروز فاصله بین نسل‌ها بسیار زیاد شده است که باید این فاصله را از بین برد و نسل جدید و قدیم را با یکدیگر ارتباط داد. 

وی تصریح کرد: برای دفاع از مظلومیت نظام، باید آرمان‌های دهه فجر را زنده نگهداشت و نظام را با کارآمدی هرچه بیشتر از مظلومیت خارج کرد. 

جیرانی به ۲۰ بهمن سالروز عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: اروند یکی از رودهای بزرگ، با عمق بالا و جریان آب قوی بود اما رزمندگان دلاور ایران در این روز، با عبور از اروندرود، افتخاری بزرگ آفریدند و دشمن را متحیر کردند. 

امام جمعه موقت دامغان خاطر نشان کرد: در عملیات پیروزمندانه والفجر ۸، سه گردان از استان سمنان و شهر دامغان حضور داشتند و شهر دامغان در این عملیات ۲۳ شهید تقدیم نظام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha