۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
کد خبر: 84213922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پزشکی قانونی مازندران تغییر مکان داد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
کد خبر: 84213922
پزشکی قانونی مازندران تغییر مکان داد

ساری - ایرنا - اداره کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد که ساختمان این اداره کل به همراه مرکز تشخیصی ، آزمایشگاهی و تالار تشریح در ساری به مکان جدیدی که بتازگی افتتاح شده ، انتقال یافته است.

روابط عمومی این اداره کل روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای همچنین از تغییر مکان ادارات پزشکی قانونی شهرستان نور و رامسر با بهره برداری از ساختمان های جدید این ادارات خبر داد.

پزشکی قانونی مازندران از مراجعان به این مراکز خواسته است از تاریخ ۲۰ بهمن ماه و پس از تکمیل شدن کار جا به جایی برای انجام کارهایشان به آدرس محل های جدید مراجعه کنند.

ساختمان اداره کل پزشکی قانونی مازندران ، مرکز آزمایشگاهی ، تشخیصی و تالار تشریح این مجموعه در ساری به آدرس جدید کیلومتر ۵ اتوبان ساری به قائمشهر  - رو به روی اداره کل هواشناسی انتقال یافته است.

این ساختمان که تیر ماه امسال همزمان با هفته قوه قضاییه افتتاح شده بود در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با چهار هزار متر مربع فضای ساختمانی احداث شده است و برای ساخت آن هم در مجموع حدود ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

ساختمان پزشکی قانونی مازندران دارای بخش ساختمان تشریح ، آزمایشگاه ، سرولوژی ، دی.ان.ای و واحد اداری است که علاوه بر کارهای ستادی ، کارهای مربوط به شهرستان های ساری ، سوادکوه، سوادکوه شمالی،قائمشهر،جویبار و سیمرغ نیز انجام می دهد.

اداره پزشکی قانونی شهرستان نور هم که ساختمان جدیدش در دهه فجر به بهره برداری رسید ، به آدرس خیابان امام (ره) –کوچه فجر منتقل شده است.

ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان نور هم با زیربنای ۴۵۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی ساخته و بهره برداری شد.

اداره پزشکی قانونی شهرستان رامسر نیز که در دهه فجر صاحب ساختمان جدید شد ، اکنون به آدرس کمربندی فاز دوم –رو به روی مسجد امام رضا (ع) انتقال یافته است.

ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان رامسر هم با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع از اعتبارت ملی ساخته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha