صندوق امید خراسان رضوی ۱۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مشهد- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: تاکنون به ۲ هزار و ۴۰۰ طرح روستایی این استان هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال پرداخت شده است که باعث ایجاد سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در قالب مشاغل خانگی، خوداشتغالی و کارفرمایی شده است.

علی آبیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ ۱۹ درصد در بخش خدمات، ۳۸ درصد در بخش صنعت و ۴۳ درصد در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شده است همچنین ۹ درصد از طرحها در مناطق مرزی و ۹۱ درصد در مناطق غیرمرزی روستایی و عشایری است.

وی ادامه داد: این تسهیلات از سال ۹۷ تا کنون پرداخت شده است. ۲۴ درصد دریافت کنندگان تسهیلات افراد تحت پوشش دستگاههای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: همچنین در مجموع ۳۱ درصد از مجریان طرحها بانوان و ۶۹ درصد مردان روستایی در ۸۶۰ روستا هستند.

آبیلی با بیان این که افراد می‌توانند در صورت اخذ مجوزهای لازم برای اجرای طرح در روستا از تسهیلات ارزان قیمت تخصیص یافته برخوردار شوند افزود: تاکید ما در صندوق کارآفرینی امید، تولید محصولات با کیفیت در حد صادرات است.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خُرد فعالیت می‌کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک به ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه و نیازهای منطقه‌ای است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha