۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84214162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانون پرورش فکری گیلان مهرواره نور و نیایش را برگزار کرد

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مهرواره نور و نیایش از سوی این کانون در بستر فضای مجازی برگزار شد.

اسنفدیار ضیائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهرواره نور و نیاش به منظور انتقال آموزه‌ های دینی و تعمیق باورهای اسلامی مخاطبان، در قالب فعالیت‌ های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی برگزار شد.

وی بیان داشت: گسترش فعالیت‌ های دینی، نهادینه‌ سازی فرهنگ نماز در جامعه، جلب‌ نظر کودکان و نوجوانان به مسایل مذهبی و اخلاقی و ثبت‌ و ضبط تجربه‌ های سازنده از  اهداف برگزاری مهرواره نور و نیایش از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ضیائی اضافه کرد: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از مخاطبان این مهرواره  محسوب می شدند که با ارایه‌ آثاری هدفمند و خلاقانه، ظرفیت‌ های گسترده خود در این زمینه را در پرتال اینترنتی کانون  و شبکه‌های اجتماعی به نمایش‌ گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: تولید محتوای مناسب در سایه خلاقیت‌ ورزی و استفاده از توانمندی ها و ارایه‌ راهکارهای مناسب در عمق‌ بخشی به باورهای اسلامی، از دستاوردهای برگزاری این مهرواره و بیانگر رویکرد دینی فعالیت‌ های کانون پرورش فکری بود که با اشتراک‌ گذاری بیش از یکصد اثر همراه‌ش د.

ویژه‌ برنامه‌ های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با شعار محوری " انقلاب‌ اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" از ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال در شهرستان‌ های استان برگزار می شود.

تجدید میثاق با آرمان‌ های بلند امام راحل (ره) ، رهبر معظم‌ انقلاب ، شهیدان انقلاب‌ اسلامی، برگزاری مهرواره‌ های نور، نیایش، همسایه‌ من، تالاب، برپایی انجمن‌ مجازی عکاسی، سرود و قصه‌ گویی با عنوان "روایت‌ انقلاب" و برگزاری نشست‌ تربیتی نقش‌ خانواده در تربیت کودکان و نوجوانان و تولید محتوای مناسب برای انتشار در فضای مجازی، اجرای طرح سپاس و تکریم ایثارگران، برپایی انجمن‌ شعر و شیون‌ خوانی، برگزاری نمایشگاه مجازی عروسک‌ های دست‌ ساز مربیان و اعضای کانون، برگزاری کارگاه‌ های تخصصی برخط و عمومی کانون در سامانه  gilan.kpf.ir از جمله دیگر برنامه های کانون پرورش فکری گیلان در گرامیداشت دهه فجر است.

شعرخوانی، خاطره‌ گویی و فعالیت ادبی با عنوان "خوش‌ آمد بهاران"، برگزاری جشنواره مجازی رد پای امید، تجلیل از همکاران بسیجی، مادران کتاب‌ خوان و همراه‌ با کانون، قدردانی از اعضای موفق و برگزیده کانون، نشست مجازی با حماسه‌ آفرینان انقلاب اسلامی، تدوین و چاپ آثار آیینی و انقلابی کودکان و نوجوانان، تولید و اشتراک‌ گذاری سرود "سلامت" و برپایی نمایشگاه مجازی دست‌ سازه‌ های اعضا و مربیان از جمله دیگر برنامه ها است.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha