استخدامی‌های آموزش و پرورش مازندران مدارک گزینشی نیاز ندارند

ساری - ایرنا - مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی این مجموعه خواست فعلا برای تهیه و تحویل مدارک مربوط به مصاحبه گزینش اقدام نکنند.

به گزارش ایرنا ، در این اطلاعیه آمده است : در حال حاضر مقرر گردید مدارک مرتبط با مصاحبه گزینش آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ پس از انجام مصاحبه استخدامی و صرفا از پذیرفته شدگان نهایی اخذ گردد و در این مرحله نیازی به تحویل مدارک گزینشی نیست. 

مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران در توضیح بیشتر این اطلاعیه به خبرنگار ایرنا گفت : طبق ماده ۲۸ قانون استخدامی هر ساله در این فصل سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش اقدام به آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی جذب نیروهای جدید می کنند.

حسین کمالی افزود: در چرخه استخدام نیروهای چند برابر ظرفیت ۲ فرایند مصاحبه استخدامی و مصاحبه گزینش وجود دارد . مصاحبه گزینش مربوط به مسایل اخلاقی ،اجتماعی و شرعی است و پس از مصاحبه استخدامی انجام می شود و به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد تا افرادی که در این مصاحبه شرکت می کنند ، مدارکی ارائه ندهند.

وی ادامه : پس از انجام مصاحبه استخدامی متقاضی باید مدارک لازم را برای تطبیق دادن اطلاعاتی را که در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری کرده ، ارائه دهد که شامل تمامی مدارک شناسایی و هویتی ، تحصیلی و سوابق است.

کمالی گفت : با توجه به این که تمامی مدارک مورد نیاز پس از انجام مصاحبه استخدامی از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اخذ می شود ، دیگر نیازی نیست که برای مرحله گزینش مدرکی تحویل دهند. در واقع این اطلاعیه برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اتخاذ شده است تا در این شرایط کرونایی مجبور به موازی کاری نشوند.

مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران مدارک مورد نیاز برای مصاحبه گزینشی را تنها مدارک هویتی مانند کارت ملی و شناسنامه عنوان کرد و افزود : این مدارک فقط برای شناسایی فرد توسط مصابحه گیرنده نیاز است و به همین خاطر هم مقرر شد این مدارک پس از برگزاری مصاحبه استخدامی اخذ شود تا نیازی به ارسال یا تحویل دوباره آنها نشود.

کمالی تاکید کرد: نحوه تحویل مدارک گزینش قبول شدگان نهایی یک برابر ظرفیت هم متعاقبا از سوی هسته گزینش از طریق پورتال آموزش و پرورش و یا در قالب پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

وی افزود: سهمیه استان در این دوره از استخدام مبتنی بر ماده ۲۸ قانون استخدامی حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر است و تمامی آنها هم کادر آموزشی خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha