۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84225313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت:مردم گیلان در  چهل و دومین جشن انقلاب حضوری پررنگ داشتند

رشت - ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به حضور مردم در مناسبت های مختلف از جمله جشن ۲۲ بهمن طی سال های گذشته و امسال به شیوه ای متفاوت گفت: مردم مومن و ولایت مدار گیلان همواره در صحنه های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی حضور پررنگ خود را به منصه ظهور رسانده اند.

آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده، امکان برگزاری راهپیمایی را نداشتند اما با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین، مجازی و رژه خودرویی و موتوری بار دیگر نشان دادند که در هر شرایطی روحیه ایثار، مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را حفظ کرده و با آرمان‌ های انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌ کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن با طراوت و بزرگداشت ایام الله ۲۲ بهمن این مناسبت مهم و با عظمت به عنوان مظهر اقتدار ملت ایران، ‌ مردسالاری دینی و پشتوانه مردمی نظام اسلامی اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه رشت بیان داشت: همگان براین باوریم که تقویت امنیت ملی، اعتلای اقتصاد ملی، پویایی اجتماعی و توسعه و آبادانی همه جانبه کشور و  استان از رهگذر وحدت و همدلی میسر می شود و از تحکیم مولفه های مردمسالاری دینی ، نیرو می گیرد تا به استحکام بیشتر پایه های نظام مردمی جمهوری اسلامی و ناکامی مجدد توطئه های دشمنان نظام منجر شود.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان امروز "چهارشنبه" با حضور متفاوت خود در رژه ای باشکوه جشن یوم الله ۲۲ بهمن را تماشایی تر از گذشته برگزار کردند.

مردم گیلان چون سایر هموطنان خود جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را امسال به شیوه ای خاص با کاروانی  از خودروهای خانوادگی و رژه موتوری با رعایت توصیه‌ ها و همه محدودیت‌ها بهداشتی ناشی از شیوع کرونا برگزار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha